Veelgestelde vragen
Vragen die vaker gesteld zijn vind je hier. Staat je vraag er niet bij? Stuur dan een email (info@energyiskey.nl)of laat een bericht achter via onderstaand formulier.
Hoe lang is de levertijd?
Bestel je een artikel wat op voorraad is (dit staat bij het artikel vermeld) dan wordt deze binnen 1 á 2 werkdagen verzonden.
Heb je een handgemaakt artikel besteld, dan is de levertijd tussen de 5 á 10 werkdagen. Indien je een combinatie besteld van artikelen op voorraad met handgemaakte en/of gepersonaliseerde artikelen, dan wordt de bestelling verzonden zodra het compleet is.
Zie voor meer informatie de pagina Verzenden en Levertijd
Kan ik achteraf betalen?
Nee, alle orders dienen vooraf betaald te worden. Betaling kan via Ideal, Bancontact of overmaken op bankrekening van Energy is Key. Zodra de betaling is ontvangen, zal de order verwerkt worden. En indien van toepassing, word je artikel met de handgemaakt.
Kan ik ook een sieraad laten ontwerpen voor mij of mijn hond?
Nee, het is niet mogelijk om een volledig sieraad te laten ontwerpen. Je kan een artikel bestellen uit de webshop, en daarbij kan je wel zelf de kleuren aangeven (die op dat moment leverbaar zijn). Het is dus niet mogelijk om hier van af te wijken door een sieraad volledig op maat te laten maken.
Kan ik mijn bestelling ophalen?
In principe niet. Alle bestellingen worden verstuurd van PostNL. Je mag een verzoek per email indienen, maar er bestaat kans dat het niet kan. Houdt hier dus ook rekening mee.
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Indien je een bestelling hebt geplaatst, mag jij binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden de bestelling retour sturen (Herroepingsrecht). Kijk bij het kopje retourneren op deze site, of via deze link. Echter is retourneren niet mogelijk als je een gepersonaliseerd artikel hebt besteld. Dit staat ook vermeld bij de artikelen.
Wat zijn de verzendkosten?
De kosten voor verzending zijn € 3,95 voor verzending in Nederland.
Bij verzendingen naar België bedragen de verzendkosten € 5,50.
Er wordt gestreefd om de pakketten via een brievenbus verzending te versturen. Je ontvangt een track en trace code van PostNL of DHL zodra je pakket is verzonden.
Ik ben ontzettend tevreden, waar kan ik een review achterlaten?
Dat is fijn om te horen! Je mag een review plaatsen via deze link. Ook kan je daar lezen hoe je een prijs kan winnen met het achterlaten van een review. Alvast bedankt.
Kan ik mijn bestelling ook bij een afhaalpunt laten afleveren?
Ja dat kan zeker. Stuur hiervoor een email. Er wordt gestreefd om zoveel mogelijk bestellingen te versturen met een doos die door de brievenbus past. Twijfel je, neem dan contact op.
Ik heb een klacht, waar kan ik die melden?
Dat is niet fijn en ook niet de bedoeling. Fijn dat je je klacht kenbaar wilt maken, zodat wij er iets van kunnen leren en er ook iets mee kunnen doen. Want service vinden wij heel belangrijk. Je mag een email sturen naar info@energyiskey.nl
Hoe kan ik mijn bestelling doorgeven?
Je kan bestellen via de webshop. Als je ergens op vast loopt, laat het weten per email of social media, dan kijken we met je mee.
Kan ik nog iets wijzigen aan mijn bestelling?
Dat ligt eraan, of je bestelling al gemaakt is of nog niet en al is verzonden of niet. Neem in ieder geval contact op per email (info@energyiskey.nl), dan kijken we samen wat de mogelijkheden zijn.
Krijg ik een melding als de bestelling is verzonden?
Ja, je krijgt de track & trace code per email zodra jouw bestelling is verzonden.
Ik heb een kortingscode, waar vul ik deze in?
Bij het winkelwagentje kan je deze invullen. Dus net voordat je gaat afrekenen.
Heb je een vraag, maar staat deze er niet bij? Gebruik onderstaand formulier om je vraag te stellen: